آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

شروع غذای کمکی آترین

1390/10/25 13:20
نویسنده : مامان مرضیه
304 بازدید
اشتراک گذاری

آترین نفسم عزیز دلم

٤ ماهه بودی گلم که بردمت پیش دکتر محققی واسه چکاپ .... وزنت ٧کیلو شده بود دکتر گفت که همه چی عالیه .........

اما چون وزن گیریت کند شده بود اون ماه ٢٠٠گرم بیشتر اضافه نکرده بودی و یه کوچولو بی قراری می کردی دکتر پیشنهاد کرد که غذای کمکی رو شروع کنم .... از ٤شنبه دوم آذر ماه سال نود یعنی وقتی که ٤ ماه و ٤ روز از سنت می گذشت برای اولین بار برات فرنی درست کردم و با اشتیاق زیاد خوردی عزیزم .....نوش جونت عمرم ..........

به دنیای خوراکی ها خوش اومدی دخمل ناز کوشولوی ٤ ماهه من  

 

خیلی نگران بودم که زود شروع کردن غذای کمکی اذیتت کنه ولی خدارو شکر که مشکلی پیش نیومد. خیلی غذا خوردن با قاشق رو دوست داشتی ضمنا بهت کمک کرد که آرومتر بشی و دیگه بی قراری نمی کردی مامانی

بعد از گذشت یکماه یعنی ٥ ماهه که شدی حریره بادوم هم به غذات اضافه کردی نی نی خوشگلم ...... آخه خیلی غذات تکراری بود مجبور بودی دو بار در روز آرد برنج بخوری .....

عزیز دل مامان الان هم که نزدیک به ٦ ماهگیت هست و می خوام سوپ های مختلف واست درست بکنم که امیدوارم دوست داشته باشی و بخوری و تپلی بشی .....

آخه لپات آب شدن مامانی تا ٣ ماهگی خیلی تپلی بودی ...... الان قد کشیدی و لاغر به نظر می رسی .......

اما رشدت مطلوب بوده و دکترت می گه جای نگرانی نیست .....               خدارو شکرررررررررر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)