آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

روزگار شیرین من و آترین گلی درابتدای پاییز 94

1394/7/5 16:11
نویسنده : مامان مرضیه
435 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای زیبا و عشقولانه پاییزی واسه من و آترین گلی داره خیلی عشقولانه سپری میشه .....

این روزها آترینم حسابی با شرایط اخت شده ...... هر روز صبح با مامان بابا از خواب بیدار میشه و به خونه مامان گلی میره و بعد بلافاصله میره واسه ادامه خواب صبح ........ بعد از یه خواب راحت بیدار میشه و آماده میشه که ساعت یک ظهر راهی آموزشگاه بشه ............   خیلی عالی تو کلاس زبان با تیچر هلن و هم کلاسیهاش اخت شده  و حسابی تو آموزش زبان پیشرفت کرده و علاوه بر اون در ارتباطات اجتماعی قوی شده که این جای بسی خوشحالی داره ............ دوستای صمیمی دخملم        رها 5 ساله ، پرنیان 5 سال و نه ماهه  هستن که بیشتر اوقات راجع به اونها صحبت میکنه ........ 

هر روز صبح موقع خداحافظی این دیالوگ رو داریم ... مامان زود زود زود بیا دنبالم زیبا و من چشمک چشم عزیزم 

خلاصه ساعت یک ربع به شش هم مامان بابا میرن دنبال آترین گلی و تایم با هم بودنمون دوباره شروع میشه ............ 

بخاطر علاقه شدید دخملی به رقص باله روزهای پنجشنبه 1-3 هم آترین رو به  اتفاق آرنیکا دوستش تو  کلاس رقص باله ثبت نام کردم  ........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)