آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

مروری بر عادت های ماه پنجم زندگی آترین نازنازی مامان

1390/10/27 0:04
نویسنده : مامان مرضیه
266 بازدید
اشتراک گذاری

آترین نفسم ، عزیز دلم

عزیز دل مامانی  خیلی شیرین تر از قبل شدی ....هرچی می گذره بیشتر دوست دارمممممممممممممممممممم

این روزها مثل برق و باد داره می گذره .... باورم نمی شه که داری 6 ماهه می شی عسل مامانی ....

مطمئنم دلم واسه این روزها تنگ می شه ..... تو ماه پنجم خیلی زبل شدی مامانی ... وقتی که به اسم صدات می کنیم خیلی زود به سمت صدا برمی گردی و برامون می خندی دخمل خوشروی مامان ....

عاشقتم نفس مامان مخصوصا وقتهایی که از خواب بلند می شی و برام می خندی عزیزم ......

 راستی این روزها شبها زودتر می خوابی ، من و بابایی خیلی خوشحالیم ....

ضمنا خیلی علاقه به پاهات پیدا کردی ... سعی می کنی تو هر فرصتی گیرشون بیاری و حسابی بخوریشون .... مخصوصا وقتهایی که تمرین نشستن می کنی .....

همچنان به اتاقت و عروسکهات علاقه نشون می دی ...... حتی بیشتر از قبل

کوچولوی مامانی هنوز عادت آواز خوندنت رو داری گاهی از خواب که بیدار می شی شروع می کنی به آواز خوندن .... آآآآآآآآآآآآآآآآ... آآ...آآآآآا.......                                                                                 

   البته گاهی آخرش به غرغر  ختم می شه ....

وقتهایی که روی پتو روی زمین می خوابونمت سریع برمی گردی روشکمت .... یاد گرفتی با کمک پاها و دستهات چند سانتی عقب عقب بری....

نفس مامانی عاشقتم و از لحظه لحظه های بزرگ شدنت لذت میبرم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)