آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

خنده های آترینم

1390/10/28 13:48
نویسنده : مامان مرضیه
254 بازدید
اشتراک گذاری

 

یادمه اولین باری که برام خندیدی چهل روزگیت بود .....

تو صورتم نگاه می کردی ،بهت خندیدم و قربون صدقت رفتم  گلم واسم خندیدی .... اولش باورم نمی شد ...چون قبلا تو عالم خودت میخندیدی.... الهی همیشه خندون باشی دخمل نازم .....رفته بودیم خونه مامانی که شمارو حموم کنه گلم ..... آخه مامان و بابا می ترسیدن شما رو ببرن حموم آخه خیلی کوشولو بودی دختر نازم .....

اما اولین خنده با صدات روز 15 آبان 90 بود .....

 بازم خونه مامانی بودیم .....داشتم پوشکتو عوض می کردم و باهات بازی می کردم که یکدفعه شروع کردی به خندیدن با صدای بلند ..... از خنده های تو  بابا و دایی حامد و دایی وحید هم اومدند تو اتاق و شروع کردن به خنده ...... دایی وحید ازت فیلم گرفت .

ازش ممنونم چون از اولین خنده ات بجز خاطره فیلم هم دارم ...........

 

عزیز دلم با خنده های تو شادم و امیدوارم که همیشه خندون باشی نفسم ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)