آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترین در آتلیه

1390/11/4 17:22
نویسنده : مامان مرضیه
259 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ٦ ماهگیت  مبارک .........

به مناسبت ٦ ماهگی من و بابا جونی بردیمت آتلیه ..... اونجا خیلی دخمل صبوری بودی و با ما خیلی همکاری کردی عسلم .... ازت ممنونم مامانی ...........

دوست دارم خیلی زیاد نفس مامان ...............

دختر نازنازی من

یکی یدونه مامانش

عسلم

عشق مامان

دخترم دوستت دارم

 

آترین در مزرعه حیوانات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیتا
4 بهمن 90 13:09
سلام گلم مرسی به ما سر زدی . خیلی نی نی نازی داری عکساشم خیلی ناز شده من هنوز آتلیه نبردم حیف! بووووووس باز به ما سر بزنین
مامان خانم
3 اسفند 90 1:40
سلام من مامان آترین هستم...یه دختر کوچولو مثل دختر گل شما...