آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه سن داره

خاطرات دخترم آترین

خبربدین به نون دون آترین درآورده دندون

1390/12/13 23:01
نویسنده : مامان مرضیه
243 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل ناز نازی مامان امروز دندون در آورده  هورررررررررراااااااااااااااااااااا

عزیز دل مامانی امروز ١٣ اسفند ٩٠ یعنی در هفت ماه و نیمگی اولین مروارید خوشگلت بیرون زده ................ دندون شیری پائین سمت راست .................... نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی که دیدم لثه خوشگل قرمزت باز شده و یه مروارید کوچولو پیدا شده ......................هنوز بیرون نیومده  یه کمی هم تیزه ناقلا ...................

 

این خبر رو وقتی از بیرون برگشتم مامانی بهم داد گفت فکر کنم دندون آترین خانم بیرون زده چون وقتی داشتی فرنی می خوردی به قاشق خورده و صدا داده منم سریع رفتم دستهامو شستم و اومدم دیدم که بببببببببببببببببببببللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههه دندون عسلم اومده بیرون ............. سریع زنگ زدم به بابا جونی بهش خبر دادم اونم کلی خوشحال شد.................Animated Babies

 

عزیز دل مامان و بابا تبریک تبریک هزاران بار تبریک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آترین
14 اسفند 90 12:02
سلاااام...مبارک باشه ایشالا همه دندوناش راحت راحت در بیاد


مرسی خاله مهربون .... الان که خیلی بی قراری می کنه و کمی تب داره ..........
مامان آترین
14 اسفند 90 12:03
راستی اسم دختر عموی آترین من روژان چه جالب



خیلی جالب بود عزیزم آترین گلت رو ببوس .....

مامان آترین
2 فروردین 91 16:29
سلام سال نو همه آترین های گل و مامانهای مهربونشون مبارک