آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

هشت ماهگی آترین و نوروز 91

1391/1/19 19:42
نویسنده : مامان مرضیه
297 بازدید
اشتراک گذاری

آترین و سفره هفت سین 91

 

دختر ناز مامان هشت ماهگیت مبارک ....

 

خیلی خوشحالم که نوروز  امسال  تو در کنار من و بابا جونی هستی .........

 

آترین ٨ ماهه مامان مشغول بالا رفتن از پله های اتاق خواب خونه پدربزرگش بود که به قول معروف سال تحویل شد و ٩١ از راه رسید ............. عزیزدل مامان سال نو مبارک ............ سالی که گذشت پر بود از خوشحالی و شادی بخاطر وجود دخمل نازنینم

امیدوارم سالی که پیش روست پر باشه از خوشی و سعادت واسه همه نی نی ها و خونواده هاشون البته اگه پولم توش باشه که عالیه .............

مطالب زیادی واسه گفتن ندارم چون دلم می خواد تو این وبلاگ فقط از خوبی ها و خوشی ها بگم ........... راستشو بخوای عید خیلی خوش نگذشت ............نه مسافرتی نه تفریح خاصی ............. تنها حسنش وجود دخمل نازنازی خودم بود که حسابی کیف کرد از شلوغی و دید و بازدید و عیدی گرفتن ......... ناقلا خیلی پولدار شدی ها .........

هوای مارو هم داشته باش

١٣ آترین هم تو پارک چیتگر اونم بدون بابا سعید بدر شد .......... امیدوارم سالهای بعد خیلی بیشتر بهمون خوش بگذره ............. حتما همینطوره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)