آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترین در 8 ماهگی

1391/1/19 19:36
نویسنده : مامان مرضیه
262 بازدید
اشتراک گذاری

Free Animations

دختر خوشگل  مامان در ٨ ماهگی : ١٠٠/٨ کیلوگرم وزن و ٧٣ سانتی متر قد .......

آترین خانم حسابی غذا خور شده و دوتا دندون خوشگل درآورده ..........36_1_51.gif

 

دخمل شیطون بلای مامان حسابی منو غافلگیر کرد و روز ١٢ فروردین با گفتن ماما ماما دل منو برد .......... نمی دونی چقدر مامان از این حرفت خوشحال شد عزیز دلم ............ یکی از آرزوهام این بود که اولین کلمه ای که بگی مامان باشه و از خدای مهربون و شما دخملی ممنونم که آرزومو برآورده کردین ...... بووووووووووووس بووووووووووس بووووووووووووس

مامانی حسابی شیرین شدی و خودت رو واسه من و بابا جونی لوس می کنی ............ 

مثل فرفره چهاردست و پا می ری و سعی می کنی دستت رو به مبل و میز می گیری که بتونی راه بری .......... اینجوری که پیش می ره فکر می کنم که تا یکماه دیگه بتونی تاتی بکنی ............  آخ جون تاتی رفتنت رو قربون بشه مامان ...........راستی یادگرفتی دست دستی می کنی قربونت برم من

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان و نی نی ها
19 فروردین 91 19:51
سلام
اخیییییییییییییییییییییییییی
کی میشه دوقلوهای من به دنیا بیان و به من بگن مامان...........
راستی من تازه مامان شدم خوشحال میشم به من سر بزنید و نظر بدید از تجربه شما استفاده کنم


سلام عزیزم ، ممنون که به ما سر زدین ، امیدوارم که نی نی های گل شما هم سلامت بدنیا بیان ،چه خوب دوتا نی نی ، واقعا که لذت بخش ترین حس تو زندگی خانمها ، مادر شدنه ،..... خوشحال می شم که بتونم کمکی بکنم

مامان نوژا
23 فروردین 91 9:01
سلام مامان آترین جون ممنون که به ما سر زدین.دختر شما هم عین نوژای من سر سفره عید با چشمای پف کرده نشسته


دقیقا همینطوره چون دخمل من عادت داره تا 11 صبح می خوابه .............