آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترینم نه ماهه شد

1391/2/2 12:54
نویسنده : مامان مرضیه
325 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

دختر ناز مامان ٩ ماهگیت مبارک عزیز دلم

 

عسل مامان باورم نمی شه که بعد از ٩ ماه انتظار ٩ ماهه که تو در کنارمی و همه لحظات می تونم حست کنم ، ببوسمت و بغلت کنم .............. در کنار تو بودن و  احساس زیبای مادر بودن از بهترین نعمت های خداست ...........

  خدای عزیز  و مهربون  متشکرم که همچین گلی رو به منو همسری هدیه کردی ..........

عزیز دل مامان علاوه بر ماما  ماما  یاد گرفتی  دد  دد دد می گی .......... البته بابا جونی یه کوشولو حسودیش شده چون هنوز بابا نگفتی خیلی دوست داره که زودتر بتونی صداش کنی .......

عسل مامان دس دسی رو یاد گرفته  .... نانای نانای می کنه ...... و عاشق دالی بازی شدی و حسابی با این کار خوشحال می شی و می خندی ........ مامان فدای خندیدنت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پوشاك نوزادي كيانا
12 اردیبهشت 91 12:47
با سلام آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC همه در يك مكان زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي - پاساژ آزادي-ط اول-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال www.babykaraj.blogfa.com
mamane parham
15 اردیبهشت 91 1:37
salam.adrese webloge gol dokhtareton ro az safhe shoma (soha) ba ejazaton bardashtam. khoda dokhtare goletoon ro hefz kone be webloge parham sar bezanid khoshhal mishim.

سلام عزیزم ، ممنون که به ما سر زدین

sanaz
19 اردیبهشت 91 15:20
bad nabod