آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

درباره من ...

1390/10/7 13:31
نویسنده : مامان مرضیه
267 بازدید
اشتراک گذاری

 

من آترین کوشولو هستم .

من روز چهارشنبه ٢٩ تیر سال ١٣٩٠ تو بیمارستان عرفان تهران توسط دکتر محبوبی بدنیای دونفره مامان و بابام اومدم .

راستی همون روز تولد مامانمم بوده .

من مامان مرضیه دارم اون ٣٠ سالشه و قبل از اینکه من بدنیا بیام سرکار میرفته اما الان می خواد خونه بمونه و مواظب من باشه . اسم بابایی من سعید و ٣٣ سالشه و مهندس عمران . خیلی بابای مهربونی و برای من ومامانی خیلی زحمت می کشه . منم نی نی خوبی هستم و زیاد اذیتشون نمی کنم فقط یه کوشولو.....

راستی فکر کنم مامان و بابام خیلی منو دوست دارند .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)