آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

عکسهای آترین در نه ماهگی

1391/2/25 14:47
نویسنده : مامان مرضیه
706 بازدید
اشتراک گذاری

سه عکس اول مربوط به تولد 7 ماهگی روژان جونه که 22 اردیبهشت بود ......

عزیز دل عمه تولدت مبارک ......

تولد 7 سالگی روژان

تولد روژان

هانی و روژان

در عکس بالا می بینید که آترین گلی سوئیچ ماشین بابا سعید رو گرفته تو دستش و حسابی خوشحاله ........ اگر بخوایم سوئیچ رو ازش بگیریم حسابی جیغ می کشه ...

آترین

عزیز دل مامان می خواد بره مهمونی ....... مهمونی خونه خاله مهرنوش حسابی هم خوشحاله

آترین و تلویزیون

در عکس بالا مکان دوست داشتنی آترین رو تو خونه نشون می ده که بیشتر وقتش رو اونجا میگذرونه ............ ولی من نگران چشمهاتم آخه خیلی به تلویزیون نگاه میکنی اونم با این فاصله کم ..........

.مامان فدای اون نگاه مهربون و شیطونت بشه ............

آترین

 در عکس بالا دخملی با شنیدن صدای موزیک می شینه و شروع می کنه به دست زدن ............ مامان قربون اون دستهای تپل و قشنگت بشن که دس دسی می کنی .........

 

در عکس زیر آترین رو قبل از کوتاه شدن موهاش می بینید ........

و عکس بعدی بعد از اصلاح که متاسفانه بدست یه آدم ناشی کوتاه شده ......

عکس قبل از اصلاح

آترین بعد از اصلاح

دخترم منو ببخش که موهاتو خراب کردم ..........خیلی ناراحتم ............

راستشو بخوای قرار بودم ببرمت آرایشگاه ولی همه( از جمله بابا جونی ) می گفتند خیلی موهات بلند نیست و حالا زوده ولی من نتونستم تحمل کنم و گفتم یه کم مرتبشون کنم ........... زدم خرابشون کردم ...... هانی مامانو ببخش .............

ولی خودمونیم ها با اینکه خوب نزدم ولی با این مدل مو  نازتر و تپلتر شدی ........هزار ماشاالله ..........البته هر کی دیده می گه بیشتراز قبل  شبیه پسرها شدی .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)