آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

شروع به کار

1390/10/7 13:40
نویسنده : مامان مرضیه
206 بازدید
اشتراک گذاری

آترین نفسم ،عزیز دلم ....

قبل از شروع به کار از نگارش ضعیفم عذرخواهی میکنم .........

 مامانی ببخشید که دیر شروع کردم به ساختن وبلاگت افسوس.... زمانی که من با نی نی وبلاگ آشنا شدمشما ٤ ماهه بودی گلم ....

ولی سعی می کنم خاطرات گذشته رو بر اساس تاریخ به وبلاگت اضافه کنم البته اگه شما به مامانی فرصت بدی نیشخند..... آخه این روزها شما دوست داری مثل کوآلا بچسبی به بغل من یا بابا سعید و مدام باهامون از این ور به اون ور بری  چشمکو اصلا برای من فرصتی برای سر زدن به اینترنت نمی ذاری .....

ولی با همه این حرفها عزیز دلم عاشقانه   و ازثانیه ثانیه های بزرگ شدنت ، دریا دریا لذت می برم و زندگی می کنم .قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)