آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

جشن تولد یک سالگی آترین

1391/5/4 2:11
نویسنده : مامان مرضیه
3,975 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلکم ، دختر عزیز یک ساله ام ، آترینم

روز 5شنبه 29 تیر 91 جشن تولد یک سالگی ات رو برپا کردیم و فکر کنم که به همگی خوش گذشت ، جای اونهایی که نبودن خالی ........گلکم  روز جشن بخاطر صدای باند موزیک و صدای جیغ مهمونها گاهی می ترسیدی و گریه می کردی ....... بجز بغل مامان دیگه یغل کس دیگه ای هم نمی رفتی حتی مامانی جونی .......بخاطر همین مجبور شدم یک ساعت و نیم از جشن رو بدون شما برگزار کنم و شما رو فرستادم پیش دایی جونی ها و بابا سعید ........ البته فکر می کنم خودت هم اینطوری راضی تر بودی چون آرامش بیشتری داشتی و یه چرت هم زده بودی و بعد که همراه کیک تولد به مهمونی برگشتی سرحال تر بودی .........

عسلم اولین عکس در ساعت ٧:٥٣ روز ٢٩ تیر ٩١ یعنی دقیقا زمان تولدیکسالگی شما گرفته شده .... عزیز دلم خیلی این لحظه دوست داشتنی بود .......... بخواب عزیزم که خوابیدنت هم قشنگه

یکسالگی آترین

عکسهای بعدی مربوط به جشن تولده

نمایی از لباس عروسکم در روز تولد ،

آترین منتظر مهمونهای جشن

عکس بعدی نمایی از تزئین اتاق تولد

نمایی از تزئین اتاق تولد

نمایی دیگر از تزئینات اتاق تولد

زحمات تزئین اتاق رو خاله سعیده ، خاله سمیرا ، روژان و زن دایی هنگامه کشیدن که جا داره بخاطر زحماتشون حسابی تشکر کنم ........... البته خاله زهرا و مامانی هم حسابی منو شرمنده کردن و بهم کمک کردن که دستشون رو می بوسم .........

 

عکس بعدی مربوط به میز میوه است .........

میز میوه

 

و اما عکس کیک تولد عسلم ........

کیک تولد یک سالگی آترین

 

و در آخر میز عصرانه شامل سالاد ماکارونی ، سالاد الویه و حلیم بادمجان .........

نوش جان ..........

میز عصرانه جشن تولد آترین

 و در آخر یه عکس دیگه از گل دخترم .......

بازم می گم  عزیز من ، گل من تولدت مبارک

آترین در تولد یک سالگی

آترین عزیزم ، دختر ناز و دوست داشتنی من

لحظه فوت کردن شمع یک سالگیت برات دعا کردم که هیچوقت تو زندگیت غم نبینی و همیشه خوشحال و خوشبخت زندگی کنی ........... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
4 مرداد 91 15:07
واقعا خسته نباشید مامان آترین جون جشن بسیار خوبی بوده دست مریضاد


ممنونم عزیزم هرکاری برای گلم.انجام بدم بازم کمه


مامان زهرا
6 مرداد 91 11:57
وای چه تولدی
چه عکس هایی

دست همگی درد نکنه
باز هم تولدش مبارک
آترین جون صدو بیست ساله شی خانم کوچولو با اون لباس قشنگت


ممنونم عزیزم
مامان رادین
7 مرداد 91 0:50
به به چه تولدی واقعا دستتان درد نکنه مامان آترین جون َ
سپیده
12 شهریور 91 18:56
خانمی عکسهای تولد آترین جون رو گذاشتم.