آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترین به آرایشگاه می رود

1391/5/5 1:25
نویسنده : مامان مرضیه
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

عزیز دلم بالاخره من و بابا سعید تصمیم گرفتیم که  واسه مرتب کردن موهای خوشگلت  شمارو ببریم آرایشگاه ......... بعد از تحقیقات لازم قرعه به نام آرایشگاه کوکی افتاد ، شعبه غرب در سرزمین عجایب مرکز خرید تیراژه .....

آترین در سرزمین عجایب

آترین در سرزمین عجایب

شعبه غرب آَرایشگاه کوکی در سرزمین عجایب یک مکان مناسب برای نی نی هاست .......... منظورم تبلیغ کردن برای آرایشگاه نیست ولی بد نیست که مامان باباهای نی نی ها بدونن که یه جایی هست که می تونن نی نی هاشون رو واسه کوتاه کردن موهاشون ببرن که یک محیط کاملا کودکانه داره و افراد اونجا کاملا آگاه به ارتباط با بچه ها هستند و تازه یه عکس هم هدیه می گیرن  مثل این ،

آترین در آرایشگاه کوکی  

گلم قبل از اینکه اصلاح رو شروع کنن خوشحال بودی و مشغول بازی با ماشین صورتی و اسباب بازی های موجود.....

آترین قبل از اصلاح

اما بعد یه کوشولو گریه کردی و جیغ می کشیدی ، بیشترش موقع سشوار کشیدن بود ......... اما با همکاری مدیریت کوکی ، من و بابا سعید حسابی سرگرم شدی و این شکلی شدی

آترین بعد از اصلاح

آترین در آرایشگاه کوکی

خلاصه که تجربه خوبی بود ......... دختر گلم اینطوری نازتری ، موهات مرتب شدن و تپلی تر شدی .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ریحانه
6 مرداد 91 4:03
مبارک باشه دخملی


ممنون از محبت شما عزیزم

مامان زهرا
6 مرداد 91 11:54
وای چه خانمی
چه گلی
مبارک باشه

خیلی قشنگ شدی

ضمنا دست شما هم درد نکنه که این جا های خوب را معرفی میکنید


افسانه
9 مرداد 91 11:06
مو نزده قشنگ بود حالا که وهاشم زده قشنگتر و خوردنی ترم شده ...
مامان الینا
1 مهر 91 7:22
عزیزم ماه بودی ماه تر شدی...یکی از بزرگترین دغدغه هام بردن الینا به آرایشگاهه الان که دو ساله شه تا حالا فقط خودم چتریهاشو کوتاه کردم و موهاش بلنده


سلام عزیزم می تونید الینا جون رو ببرید آزایشگاه کوکی.