آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

حال و هوای بعد از یک سالگی

1391/5/7 20:06
نویسنده : مامان مرضیه
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل نازم

یه چیز مهمه که یادم رفته بود زودتر بگم اونم اینه که چند روزی هست که می تونی بابا بگی و متاسفانه زودتر فرصت نشد که برات بنویسم ...........فکر می کنم که 22 تیر ماه بود

به اون روزی بر می گرده که بابا سعید یه ماموریت 5 روزه رفته بود اهواز .........  من فکر می کردم وقتی برگرده شما باهاش غریبی می کنی ولی وقتی که اومد نه تنها غریبی نکردی بلکه با خنده و آغوش باز ازش استقبال کردی ........ حتی بهش هدیه هم دادی و اونم بابا گفتنت بود گلم ............ البته روزهای قبلش هم می گفتی ولی به قول بابا سعید تصادفی .......... اما اون شب رو به سمت خودش در حالی که به سمتش می دویدی صداش زدی بابابابا ........... و حسابی دلشو بردی و خوشحالش کردی و البته منو......

این روزها که چند روزی از یکسالگیت می گذره کاملا می شه بزرگ شدنت رو حس کرد .......... کاملا متوجه اتفاقات اطرافت شدی و حرفهامونو می فهمی و درک می کنی .......... و این احساس خوبی به من می ده ............ از اینکه تو در کنارمی خیلی خوشحالم .......... خیلی

بجز بابا یاد گرفتی الو می گی ............ گوشی موبایل یا تلفن خونه رو که برمی داری با صدای بلند می گی اااااالو ............ خیلی بامزه تلفظش می کنی ...............ا رو می کشی و روی لام تشدید  می ذاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

afshin
8 مرداد 91 22:30
درود عزيز گرامي :


از این 4 دسته از افراد کمتر معاشرت کنید :

1- آنهائی که از زندگی بیزارند و با همه دنیا سر جنگ دارند.

2- آنهائی که مدام پشت سر دیگران غیبت می کنند.

3- آنهائی که شکست و سر خوردگی های گذشته شما را به شما یادآوری می کنند.

4- آنهائی که می خواهند شما را کنترل کنند.

5 - وطن فروشان و آدم فروشها


پاينده سرزمينمان ايران ,, توانستي يک سري بزن ....



باهاتون موافقم
خاله ریحانه
10 مرداد 91 1:48
سلام مامانی آترین جون من هم شما رو لینک کردم و آترین جان از این به بعد جزء دوستان خوب آناهیتاست