آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

دو روی سکه

1391/5/11 19:26
نویسنده : مامان مرضیه
343 بازدید
اشتراک گذاری

آترین عسل تو مسابقه ی دو روی سکه شرکت کرده .......

قبلا از همه عزیزانی که بهش رای میدن تشکر می کنم...............

 برای رای دادن به آترین به آدرس زیر مراجعه کنید ....

www.koodakeman91.niniweblog.com

ضمنا رای گیری از روز شنبه  14 مرداد ماه شروع می شه و فقط تا دوشنبه وقت دارید عجله کنید ......

 

یک روی سکه

عسلم گریه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

روی دوست داشتنی سکه

بخند تا دنیا بهت بخنده دختر نازنینم

 

 

نمی خوام چشمون تو گریه کنه         

می خوام این عمر دو روزه رو همش خنده کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آزی
11 مرداد 91 19:23
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سپیده
12 مرداد 91 11:17
سلام. اترین جان را در مسابقه شرکت دادیم. لطفا تبلیغ کنید تا دوستان دیگر روز شنبه به شما رای دهند. با تشکر.
خاله ریحانه
19 مرداد 91 12:29
ای جانم هر دو روش خواستنیه
فقط حیف من تازه امروز از مسابقه مطلع شدم...


مرسی عزیزم
سپیده
19 مرداد 91 18:26
سلام. مسابقه شماره 2 را برگزار کردیم. در صورت تمایل شرکت کنید. با تشکر.
سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 0:34
ماشالله به این گل دختر خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php مسابقه شماره 2
سپیده
16 شهریور 91 16:19
سلام خانمی. کم پیدایید. دختر گلتون چطوره؟ مسابقه شماره 3 رو که فقط مختص دخترها هست رو شروع کردیم. دوست داشتید آترین جون رو شرکت بدید.


سلام عزیزم حق با شماست مدتیه سرم خیلی شلوغه....
خیلی دلم می خواد اگه فرصت باشه. دوستتان دارم بوس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:05
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:32
سلام ما از مسافرت اومدیم پس شما کجائید ؟