آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

دخترم یک سال و نیمه شد

1391/11/3 16:28
نویسنده : مامان مرضیه
314 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به گل دختر عزیزم  و همه خواننده های گل این وبلاگ

 

 

 

 

دوباره برگشتم با یه کوله بار از نانوشته های چند ماه گذشته ....

کلام اول اینکه

 

١٨ ماهگیت مبارک  زندگی مامان

 

روز شنبه ٣٠ دی ماه ٩١ بردمت برای واکسن ١٨ ماهگی  و آخرین واکسن دوران کودکیت رو هم زدی و فعلا خیال مامان راحت شد تا واکسن قبل از مدرسه ..........عسلکم با وجود اینکه یه آمپول حسابی به رون پای خوشگلت زده بودی بازم از تلاش و تقلا واسه دویدن و بالا پایین پریدن برنداشتی و خدا رو شکر که خیلی درد و تب شدید نداشتی

 

 

وزن عسل مامان در ١٨ ماهگی : ١١ کیلو

قد عسلکم : ٨٣  سانتی متر

دور سر نازنینم :  ٤٦.٥سانتی متر

 

البته خانم دکتر گفته وزنت یه کوشولو کمه نگران

 

 

مهمترین چیزی که دلم می خواد اینجا ثبت کنم کلماتی که تو این سن می تونی بگی .........

مثلا

مامان

بابا

من

نه 

دوجا ...... روژان

دا .......... دایی

پا ........ پارسا

ننی ....... نی نی

با ....... آب

با ......... باطری

با ....... باشه (توجه داشته باشید که هر با مناسب زمان خودش استفاده می شه چشمک)

ما ......  ماست

ته ....... تموم شد

تخ ........ تخت

دف ....... رفت

دش ........ چشم

دس ........ دست

دد ........... درد

تش ....... ترش

پا ........پا

مو .......... مو 

مامان : گاوه می گه ؟               آترین : ماااااااا

مامان : ببعی می گه ؟              آترین : بع بع

مامان : پیشی می گه ؟            آترین : با یه صدای نازک (نع) منم نمی فهمم کدوم گربه ای اینطور میو میو کرده که آترینم یاد گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان : هاپو می گه ؟                آترین : آپ (البته باید لب خونی کنید چون صدایی نمی شنوید)

 

 

       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عموی محیط بان
4 بهمن 91 14:55
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
:مامان راذین
18 بهمن 91 12:49
چه شیرین زبون شده گل خاله....
مریم
18 بهمن 91 13:25
خدا حفظش کنه چه شیرین زبونی می کنه واسه مامانس