آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

نامگذاری دخترم

1390/10/27 12:18
نویسنده : مامان مرضیه
278 بازدید
اشتراک گذاری

آترین نفسم ،عزیز دلم .....

در ابتد باید بگم دختر نازم من و بابایی با کلی وسواس و جستجو در سایت های مختلف نامگذاری اسمت رو ٢ ماه قبل از تولدت در بین اسامی زیر انتخاب کردیم ....

امیدوارم که اسمت رو دوست داشته باشی گلم ...

از میان پانیا ، آرنیکا ، آندیا ، آترین ، مانیا و دیانا

در آخربا نظر من و همسری  آترین رو برات انتخاب کردیم....

 

 

آترین در زبان پارسی باستان به معنای آتشین ، آتر به معنای آذر که در معنای کنونی آتش است ......

در زبان یونانی الهه آتش به این نام خوانده می شود وبه معنای پادشاه خورشید است....

اما از نظر تاریخی نام بانویی در دوره هخامنشیان ، بینظیر در زیبایی و زکاوت و بسیار سلحشور بوده که بر علیه داربوش بزرگ شورش  کرده است ... 

عسلم الان که معنای کامل اسمت رو می دونی امیدوارم که اونو دوست داشته باشی و امیدوارم که در آینده با تلاش خودت و ممد خدای مهربون و یاری گرفتن از استعداد های درونیت یکی از شخصیت های بنام و تاثیرگزار قرن باشی ....

حتما همینطوره .... اینو هیچ وقت فراموش نکن عزیزم چرا که تو لایق بهترینهایی .....

دختر  زیبا و پر انرژی من


 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)