آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

مروارید شانزدهم آترین

1391/11/17 16:55
نویسنده : مامان مرضیه
243 بازدید
اشتراک گذاری

 

تبریک تبریک                            هزاران بار تبریک

 

niniweblog.com

بالاخره سر و کله دندون نیش دخملی هم پیدا شد...............niniweblog.com

 

جالب اینه که سرو کله هر 4 تا مروارید همزمان با هم پیدا شده ........... و عجیب تر از اون اینه که نه خبری از درد هست و نه خبری از تب .............. (خیلی عجیبه ) بزنم به تخته چون هنوز کامل در نیومدن چشمک

 

عزیز دلم واسه در اومدن 4تا دندون تخت هات (حدود 2 ماه پیش )نزدیک به 4 روز تب ودرد شدید داشتی و تو این 4 روزه لب به غذا نزدی ، طوری که حسابی ما رو نگران کردی ....

اما خدا رو شکر مثل اینکه  مروارید های خوشگلت اینبار قصد آزار و اذیت دخملی رو ندارن ........ بازم خدا رو شکر 

 

قربون دخترم برم من که دندونهاشم داره  کامل می شه .................

دخمل نازم در 19 ماهگی 16تا دندون داره ......

عزیز دلم با پیدا شدن سرو کله مرواریدهای شما ، مامان یه کم نگران می شه ، نگران از سیاه و پوسیده شدن دندونهای خوشگلت بخاطر قطره آهن و شیر خوردن های شبونت ...........niniweblog.com

اینو بدون که تمام هم وغم من مواظبت و نگهداری از مرواریدهای خوشگل شماست اما نمی دونم چرا با این همه مواظبت و احتیاط های مامان بازم دندونای دخمل یه کم سیاه بنظر می یان ..niniweblog.com..

 

فکر می کنم باید با دندونپزشک اطفال مشورت کنم ............  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ثمین
17 بهمن 91 19:15

دوستون داریم


ما هم همینطور............
مامان رادین
18 بهمن 91 12:45
تبریک می گم خوشگل خانم
ریحانه
20 بهمن 91 20:37
خیلی بهت تبریک می گم عسل خاله.........
ماماني كسرا
24 بهمن 91 16:56
مامانی درسا
28 بهمن 91 3:11
ای جووون مبارکش باشه 16 تا دندونش ....... گل منی عزیزم ..... مامانش مرسی بهمون سرزدین ....دختر بی نظیری داری


ممنونم عزیزم..............