آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترین و دنیای نقاشی و مداد رنگی

1391/12/21 11:00
نویسنده : مامان مرضیه
288 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود که می دیدم علاقه خاصی به مداد و خودکار و نوشتن نشون می دی ..... مثلا سر رسید شخصی بابا شده بود محل نقاشی کردن شما و همینطور دفتر و کتاب روژان ..................

 

 

واسه همین تصمیم گرفتم برات دفتر نقاشی و مداد رنگی تهیه کنم تا اولا معنی شخصی بودن وسایل رو درک کنی و ثانیا هر طور که دلت می خواد توی دفترت نقاشی کنی ............

 

 

 

به دفتر نقاشی با شکل پو و مداد رنگی 12 تایی و همچنین یه پاک کن ........ البته از ترس اینکه پاک کن رو نخوری مجبور شدم فعلا از دسترس خارجش کنم .............

البته زیاد وقتت رو صرف نقاشی کردن نمی کنی بیشتر علاقه داری که من برات نقاشی کنم و تو سعی در رنگ کردنشون داری (البته خط خطی کردن زبان)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رادمان
31 فروردین 92 20:12
سلام مامان آترین جون.به به چه نی نی نازی . خدا حفظش کنه واستون . خوشحال میشم که بیشتر با هم در ارتباط باشیم . ممنون که به ما سر زدی عزیزم.