آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

کفشهای آترین گلی

1391/11/28 9:50
نویسنده : مامان مرضیه
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  گلم ، فکر کردم شاید  برات جالب باشه که از کفشهای نوزادی و کودکیت عکس داشته باشی  ، آخه بخاطر کمبود جا امکان نگهداری اونا نیست ............... یا شاید بهتر باشه بجای نگه داشتنشون اونها رو به نی نی های دیگه هدیه کنیم تا اونها هم ازشون استفاده کنن. .............

اولین عکس مربوط به هدیه خاله زهراست .............

 

اولین پاپوش نوزادی آترین

 

دومین عکس هم مربوط به پاپوش نوزادی نی نی مامانه که از هایپر استار برات خریدم ....................

 

پاپوش نوزادی آترین

 

عکس بعدی هم باز پاپوش نوزادی  که واسه خرید سیسمونی تهیه کردم ................

پاپوش نوزادی آترین

 

عکس بعدی مربوط به اولین کفش آترین جونه مامانه که اونم تو خرید سیسمونی بوده و اولین قدمهای دخمل مامان با این کفش ها بوده ................. این کفشها مال سن نه تا دوازده ماهگی ..............

اولین کفش آترین گلی

 

عکس بعدی مربوط به یه هدیه است از طرف خاله مهتاب (البته سوغات دبی) این کفش هم شماره بیسته و تقریبا مربوط به حدود سن یکسالگی .............

این روزها خیلی به خاله مهتاب علاقمند شدی  و وقتی عکسش رو می بینی با خنده صدا می زنی مه مه ........ البته اگر خودش رو ببینی هم می ری انگشتش رو می گیری و صداش می زنی مه ........... (یعنی بیا با هم برقصیم ) آخه یه بار باهات رقصیده ، شما هم دیگه ولش نمی کنی و توقع داری مدام با شما برقصه ................

هدیه خاله مهتاب

 

عکس بعدی هم مربوط به کفش تابستونی شماست که هدیه عمه مریم واسه تولد یکسالگی شماست ...........

 

هدیه تولد یکسالگی آترین از طرف عمه مریم

عکس بعدی مربوط به کفشی که بخاطر جشن تولد یکسالگی شما خریدم که همرنگ لباست باشه .....

کفش جشن تولد

 

عکس بعدی مربوط به کتونی که در فصل پاییز ازش استفاده می کردی .... این کفش رو خودم با سلیقه خودم واست خریدم عزیزم ........... مارک fashion dog

 

کفش اسپرت آترین

و عکس آخر مربوط به اولین بوت آترین خانمه که از تیراژه و به سلیقه خودم و بابا سعید خریداری شده ............

اولین کفش زمستانی آترین

 

عکس بعدی هم مربوط به یک هدیه است  از طرف همکار بابا سعید (بازم سوغات دبی) البته فعلا برات اندازه نیست اما نگه داشتم که بعدا بپوشی فکر می کنم که سال دیگه اندازت بشه ..........

کفش های آترین سوغات خاله حمیده

 

 امیدوارم که این پست برات جالب باشه عسلم ...................

البته هنوز کفش  عید برات نخریدم ............ چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کسری گلی
2 اسفند 91 11:50
وای چه کفشهای خوشملی