آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

سال نو مبارک

1392/1/13 20:54
نویسنده : مامان مرضیه
219 بازدید
اشتراک گذاری

سین هشتم سخن ساده تبریک من است     

                                                         جا سر سفره اگر نیست به دلها بدهید

 

 

نوروز 92

 

بهار رسید

و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام…

مبادا پنجره ات بسته باشد..!

 

 

آترین گلی مامان تحویل سال ٩٢ یک سال و هشت ماهه بود ........... دومین بهار

در کنار ما .......... انشاالله ١٢٠ تا بهار رو در کنار اونایی که دوسشون داری ببینی عسلم

 

خلاصه ای از تعطیلات نوروز ٩٢ به روایت تصویر...........

 



آترین بعد از تحویل سال 92 آماده برای رفتن به دید و بازدید عید

 

 

دوست دارم مامانم ، عزیزم ، عشقم

روز به روز شیطونتر میشی ، روزبه روز بازیگوشتر ، شلوغتر...

یه سوال اساسی که همه از من میپرسن اینه که این بچه انرژیشُ از کجا آورده؟

منم نمیدونم واقعا!!!

انرژی خورشیدیم باشه شب باید تموم شه اما...

 

 آترین در تعطیلات نوروز 92

 توی تعطیلات رفته بودیم به خونه ییلاقی مادربزرگ آترین ........ دختر ناز من تمام مدت ،  روز و شب دلش میخواست بره دد .......

آترین و کوهنوردی

 

آترین

 

در یک روز بهاری

 

 

 

 

زندگی خالی نیست:
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست.

                                                      آری، خدا هم این حوالی هست10100000

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)