آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

دوران بارداری

1390/10/7 13:35
نویسنده : مامان مرضیه
275 بازدید
اشتراک گذاری

آترین نفسم ،عزیز دلم .....

تو دوران بارداری نی نی خوبی بودی و زیاد اذیتم نکردی ..... ولی ٤ ماه اول ویار خیلی اذیتم کرد ..... یادمه صبحهای زود موقع رانندگی خیلی سختی می کشیدم ....... ولی از ماه پنجم به بعد خیلی باهم خوش گذروندیم  .... ما باهمدیگه چند تا مسافرت هم رفتیم و خیلی هم خوش گذشت چشمک.........

 

از هفته ١٢ بارداری که رفتم سونوگرافی و برای اولین بار خودت و تکون خوردن هات رو دیدم من و بابایی عاشقت شدیمقلب .......البته من از همون روزهای اولم خیلی دوست داشتم مامانی ....ماچ

 

من تا پایان ٣٥ هفتگی سرکار می رفتماوه ..... فقط گرمای تابستون و سنگینی وزنم بود که اذیتم می کرد .....  همکارام خیلی مراعاتم رو می کردند و مواظب بودند که خیلی خسته نشم فقط بخاطر تو عزیز دلم چشمک.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)