آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترین و دنیای رنگ ها

1392/2/8 10:43
نویسنده : مامان مرضیه
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  و صد سلام به گل دختر نازنینم .........

بازم یک اتفاق شیرین ...........

دختر نازنینم  مدتیه که علاقه زیادی به بیان رنگ اشیا و  وسایل اطرافت نشون می دی .......... رنگهایی که بیشتر تکرار می کنی آبی ، زرد ، قرمز و سبز هستند ........... دیدن این رنگهای شاد و زیبا تو رو به وجد میاره و مدام تکرار می کنی زرد ، آبی ، امز (منظور همون قرمزه )

دیروز یعنی 5 اردیبهشت 92 متوجه شدم اولین رنگی  که می تونی  اسمش رو به درستی  بگی  .......

.

.

.

.

.

رنگ آبببببببببببببببببببببببببییییییییییییییییییییییییییییییی

بله رنگ آبی

هر وسیله ای رو که به این رنگ ببینی سریع با  دستهای کوچولو و خوشگلت نشون می دی و می گی آبی ........... مادر به قربونت بره .........

 

این رو به فال نیک می گیرم چراکه

رنگ آبی اولین و مهمترین رنگ آرامش دهنده است. رنگی که آرامش فکری و جسمی ، اطمینان خاطر درونی و اعتماد به نفس را گسترش می دهد.

آبی یک رنگ مقدس است ، آسمان که جایگاه خدا ، فرشتگان و موجودات پاک است نیز به این رنگ است .........

آبی رنگ آسمان ، اقیانوس و خواب ..........

 

به نظر کارشناسان سن تشخیص نام رنگها 2 تا 5 ساله و من خوشحالم که دخمل باهوشم تو سن 22 ماهگی  کم کم می تونه  رنگها رو با نامشون تشخیص بده ...........

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادین
8 اردیبهشت 92 11:26
سلام و تبربک به آترین ومامانش
فرشته
9 اردیبهشت 92 16:27
قربونش برم من الهی