آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

روزمرگی ها در بیست و سومین ماه زندگی آترین گلی

1392/3/18 10:37
نویسنده : مامان مرضیه
216 بازدید
اشتراک گذاری

ایمــــان دارم کـه قشـنگـتـریـــن عـشــــــق ، نگـاه مهربـان خـداونـــد به بندگانــش است ،

پـس مـن تـو را به همــان نگـاه می سپـــارم...

... و می دانــــــم . . . .

تـا وقتــی کـه پشتـت به خــــدا گـرم است...

تمــام هـراس هـای دنیـــا خنـــده دار است...

...دوستت دارم فرشته کوچکم...

 

 

سلام و صد سلام به عشقم ،

 

مهمترین خبر ماه ، شروع آموزش دستشویی رفتنه ........... از اوایل خرداد ماه تصمیم گرفتم که آموزش رو شروع کنم و خدا رو شکر حسابی باهام همکاری کردی که همینجا ازت تشکر می کنم ، بوس بوس 

توی هر هفته دو روزی رو باهات تمرین  کردم تا اومدی یاد بگیری یا برنامه مسافرت رفتن به اراک بود یا مهمونی رفتن که مجبور بودم پوشکت کنم و ازت غافل  ، باز یادت می رفت که جی جی یا پی پی .... دسشویی لبخند

مصرف پوشکت خیلی کمتر شده و واسه هر بار جیش کردنت جایزه می خوایی (خیلی معذرت می خوام ، هر بار که جیش می کنی سریع می گی آنا (آدامس )هیچی  جایزه بحساب نمی یاد بجز آدامس)

 

 

 

 

یاد گرفتی از یک تا پنج رو بشمری ....

منو عشقم

 

 

 

رنگها رو بخوبی تشخیص می دی ........... آبی ، قرمز (emez) ، زرد ، سبز ، نارنجی(naenji )، صورتی (sooati)، بنفش و سفید(efeed) و سیاه

 

 

 

علاقمند به مارک ها ، سامسونگ و سونی ........ با دیدن مارک سامسونگ حسابی ذوق زده می شی ........ ازت می پرسم مارک گوشی مامان چیه ، می گی سووووونی

 

 

 

همچنان علاقمند به حمام کردن و آب بازی ......... اسم حمام که می یاد می گی ، عموم ، صاحون (عاشق بازی کردن با صابون ، بعدش هم ناغافل دستت رو به چشمهای خوشگلت می زنی و گریه و جیغ و داد ) جدیدا دوست داری توی وان پر از آب بشینی و آب بازی کنی ..........

 

 

علاقمند به هندونه و میوه های تابستونی انگور یاقوتی و گیلاس و غیره

 

 

همچنان علاقمند به آقا خرگوشه ، طوری که روزی سه چهار بار سراغش رو میگیری ، یعنی تمام مدت با هم هستید

 

 

حرف زدنت هر روز و هر روز بهتر و بهتر می شه ، حسابی شیرین زبونی می کنی و دلبری ، مثلا عاشق سلام کردنت هستم ، خیلی بامزه و کشیده و با ناز می گی سنام


پیشرفت گلی در تلفظ کلمات مثلا بابا سعید :

تا مدتها بابا ...........

بعد ، س با صدای فتحه ...........

بعد ، سحید............

بعد  سعید ...........

و حالا بابا سعید ............. گاهی هم با با س عید  جوو وون

مامان مرضیه :

ماما ........ مامان ............ مرضی .......... مرضیه

بیشتر اطرافیان رو به اسم صدا می زنی و چون برای ما جالبه فعلا اعتراضی نیست

بابا امیر رو خیلی رسا صدا می زنی ........... امیر

مامانی رو گلی صدا می زنی 

دایی محسن  :  دا .......... دایی .......... مح ......... و حالا محسن صدا می زنی

دایی حامد :حا ....... حاحد ......... حامد

دایی وحید : و .......... وحید

هنگامه جون : زن دا

روژان هم که از اول ....... دو دا  (البته گاهی روجان )

عمه زهرا : زه ........ زرا ......... و حالا  زهرا

عمه مریم : م ......... میم ............ و حالا هم میم

عمه فاطمه : عمه (فتحه روی میم ) ..... فا ......... فاطی .......... فاتحه

پارسا : پا ............ پاسا (با تلفظ شیرین اصطلاحا تو دماغی )..... و حالا پا سا

بابا علی : بابایی ........ و حالا علی

مامانی : مامانی

خلاصه اگر بخوام بنویسم یه توماره .......... تمام کلماتی رو که بگم تکرار می کنی

گاهی حین مکالمه متوجه می شم مثل طوطی بعضی کلمات من رو تکرار می کنی ........

مثلا : مشغول  بازی با گوشی مامان گفتم ای بابا این بیچاره شارژ نداره بذارش کنار ....یعنی تا دو روز تا می دیدیش می گفتی نازی ، بیچایه ...........

 

 


حین بازی با گوشی من کارت شده اینکه می ری تو قسمت اس ام اس ها و  هر کدوم که پروفایلش عکس داره بهش زنگ می زنی ......... اولویت با بابا سعید و عمه زهراست ........... مجبورم بذارم رو ایروپلین مد که نتونی تماس بگیری

 

 

از صبح که پا می شی می ری سراغ دی وی دی و می گی...... سی دی....... من ،پورنگ ،جیگیلی ها و زنبورک و ......

 

خیلی به برج میلاد علاقمند شدی به محض دیدنش یه ذوق وصف ناپذیری می کنی و داد می زنی ، سنام میلاد ، سنام (منظور سلام)


 

مخلص کلام اینکه عاشقتم ..........

 

ثانیه ای هزار بار شکرت خدا جونم بخاطر این گل زیبایی که به من و همسری هدیه دادی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آترین
26 خرداد 92 15:54
بوس واسه آترین گلی زرنگ و باهوش





به بوس گنده هم از طرف من واسه آترین خانم شما.......