آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

تولد دو سالگی

1392/4/30 1:13
نویسنده : مامان مرضیه
404 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تولد                   تولد                          تولدت مبارک

 

niniweblog.com 

 

 

نازنینم

تمام هستی من و بابا سعید

گل دختر من

تولدت مبارک niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

niniweblog.comدومین سالگرد تولدت رو تبریک می گمniniweblog.com

 

 

انگار همین دیروز بود که یه نی نی نازنازی خوابالو رو دادن تو بغلم و گفتن اینم دخترتون

 

 

دو سال گذشت و  من از داشتن این نازنین دخمل باهوش و زرنگ خدا رو شاکرم

 

خدا جونم هزاران بار شکرتniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 niniweblog.com

دوست دارم خیلی زیاد

 

 

بزودی برمی گردم با عکسهای تولد ................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
30 تیر 92 1:18
تولدت مبارک آترین گلی. ایشالا 120 ساله زیر سایه پدر مادر بزرگ شی



مرسسسسسسسسسسسسسییییییییییییی
مامان رادین
4 مرداد 92 21:45
تولد

تولد

تولدت مبارک

















خیلی خیلی ممنون خاله جونی