آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

خداحافظی با پوشک

1392/5/27 17:04
نویسنده : مامان مرضیه
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سلام گل دختر نازنینم

شیرین تر از عسل اومدم تا از یک اتفاق بزرگ برات بگم .....

دختر شیطون بلا و شیرین زبون من با پوشک خداحافظی کرد.............. niniweblog.com

تبریک و هزاران تبریک niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آترین عسل از روز تولد 2 سالگی تا الان؛ با پوشک خداحافظی کرده و دیگه مستقل عمل میکنه ، البته آموزش به دخملی از قبل از دو سالگی شروع شد و من با  دادن جایزه های مختلف مثل ( آدامس و لواشک و گاهی رژ و سایه و ........) اون رو به این کار ترغیب کردم
 که البته خوب نتیجه داد.............niniweblog.com
 
 
البته یه کم دیر شده باید زودتر از اینها این پست رو برات می ذاشتم اما باید بگم الان که این مطلب رو می نویسم  باید با افتخار بگم که دو هفته ای می شه که به اصطلاح سوتی نداده و همیشه واسه کارش رفته دس ش و ی ی ........
آترین گلی نه تنها روزها مامان رو واسه ج ی ش و پ ی پ ی خبر می کنه بلکه
 
شبها هم مامانی رو واسه ج ی ش خبر می کنه و این حسابی مامان و بابا رو خوشحال می کنه ............ یعنی لازم نیست که شبها  بیدارش کنم و به دستشویی ببرم  ، هر زمان که لازم باشه دخملی خودش تو حالت خواب و بیداری مامان مرضی رو صدا می زنه میگه >>>>> مامان جیش دالم niniweblog.com
 
 
 
 

 عزیز دلم بیش از پیش دوستت دارم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

خدا جونم متشکرم niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)