آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

عکسهای بعد از دو سالگی

1392/5/27 17:30
نویسنده : مامان مرضیه
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام و صد سلام به نازنین دخملی

توی عکس پایین آماده شدی واسه رفتن خونه  خاله سپیده ........... یعنی شدی هووی مامان

اگه لباس عوض کنم می گی من ......... آرایش کنم می گی من ، موهامو یه دستی بکشم می گی من

نتیجه اش هم می شه این .....

آترین خانم موهاشو فشن کرده

 

 

یعنی تنها چیزی که باعث می شه مدتی توی اتاقت تنها بمونی و بازی کنی این وسیله های بازیه که توی عکس پایین می بینید .............  با تشکر از مامان گلم و خاله مهرنوش عزیز

آترین و کادوهای تولد دو سالگی

آترین گلی و میز آرایش باربی

توی این عکس دخملی تازه از آرایشگاه اومده و موهاش رو کوتاه کرده ............ البته من که اصلا خوشم نیومد کاملا پسرونه کوتاه شده و مطمئنا این آخرین باره که عسلی رو به اونجا می فرستم ........

آترین خانم و آرش

 

 

این عکس رو گذاشتم تا دلیل شیطون شدن دخملی معلوم بشه ............. علت اصلی : بابا سعید جون

آترین و بابا سعید

 

همینجا می خوام از خودم تشکر کنم واسه اینکه بجا و به موقع جای خواب دخملی رو به تخت و اتاق خودش منتقل کردم ........... چون عزیز دلم شبها بی هیچ عذر و بهونه و حتی با اشتیاق کامل توی تخت خودش و کنار آرش (خرگوش مورد علاقش) شب ها رو به صبح می رسونه و اینم یه عکس از صبح یه روز زیبای تعطیل

 

آترین و آرش در خواب

 

عزیز تر از جانمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زيبا
27 مرداد 92 21:37
عزيزم الان اومدم وبت اتاقش رو كه ديدم به آترين كوچولو حق دادم خوب شرايط براش اينجوري محيا
تا حالا فكر كردي چرا پسرها اينطوري نميشند چون براشون نميخريم تشويقشون نميكنيم خواهر شوهر من بعد 2 تا پسر دختر دار شد اوايل از اين كارهاش كلي ذوق ميكرد ولي الان مثل شما .... ببخشيد نميخوام دلخور بشي ولي از اين به بعد فكرشو منحرف كن به چيزاي ديگه دونه دونه از لوازم آرايشهاش بردار كم كن تا به كل از جلو چشمش بره



عزیزم بعد از ایجاد این علاقه شدید اینهارو براش خریدم تا بدونه نباید به وسایل من دست بزنه اما فایده ای نداشت