آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترین و بهانه هاش واسه نرفتن به کلاس زبان

1394/3/12 16:28
نویسنده : مامان مرضیه
497 بازدید
اشتراک گذاری

بیش از یکماهه که آترین گلی به آموزشگاه زبان آتیه سازان میره ، از لحاظ تایم ، مسیر و نحوه آموزش و پرسنل مجربش عالیه واقعا ....

روزهای اول با میل و اشتیاق فراون به کلاسهاش میرفت اما چند روزیه که دم از نرفتن میزنه .........

بهانه های جالبی واسه نرفتن به کلاس زبان میاره مثلا موقع رفتن سرکوچه آموزشگاه دور میزنه به سمت خونه برگشته میگه ای وای دارومو نخوردم همش دارم سرفه میکنم خندونک و شروع میکنه به سرفه های محکم و پشت سر هم الکی زبان

یا برگشته میگه مامانی من تمام بدنم زخمه اونجا چسب زخم ندارن خنده

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان گیلدا
12 خرداد 94 17:57
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون