آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

برای آترینم .....

1391/3/30 2:56
نویسنده : مامان مرضیه
330 بازدید
اشتراک گذاری

یازده ماهگیت مبارک گلم

عسل مامان یازده ماهه شد .............

 

 

 

آترین عزیزم ، دختر دوست داشتنی من ، باورم نمی شه که یازده ماهه که تو در کنارمی و هر روز و هر لحظه که از بودن با تو می گذره احساس قلبی من و عشقی که به تو دارم بیشتر و بیشتر می شه

 

احساسی رو که به تو دارم یه تجربه جدید و شیرینه ،که فقط با تو درکش کردم ، روزهای اول بودن تو درکنارم خیلی سخت بودند چون نمی دونستم چطور باید از یه کوچولوی ظریف و آسیب پذیر نگهداری کنم . همه بهم کمک کردند و الان که 11 ماه از اون روز می گذره من مثل یه مادر می تونم تو رو در آغوش پر از عشق نگهداری کنم و خدا می دونه که چقدر این کار برام لذت بخشه ..... .

 

 

دخترم، نفسم ،عمرم، جونم ،تمام لحظه لحظه های بودن تو در کنارم برام ارزشمنده و ازش بینهایت لذت می برم .....

 

دخترم ملوسکم وقتی تو رو با شیره جونم سیر می کنم یا وقتی که بهت غذا می دم وجودم پر می شه از شادی و نشاط ....

 

عروسکم وقتی که قدمهای کوچیکت رو بر می داری و به سمتم می یای و صدام می زنی ماما ماما من رو به بیکران عشق مادری می بری.....

 

 

 

از اولین روز حضورت تو وجودم عاشقت شدم و احساس زیبایی پیدا کردم ...........

 

عسلم با حضورت زندگی ما رو شیرین و شیرینتر از قند کردی عزیزم.....

 

 

 

پروردگارم ممنون و سپاسگزارم از تو که فرزندی همچون آترینم به ما هدیه کردی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهبد كوچولو
30 خرداد 91 8:24
سلام مامان آترين جون . مرسي از اينكه به ما سر زديد . باز هم از اين كارها بكن !!
پاكت چاي تي بگ ها مربوط به خود چايي ها بود كه من به جاي آرم روش ، عكس مهبد رو كه پرينت رنگي گرفته بودم و روي مقوا چسبونده بودم و بعد روي پاكت چايي . انشا ا... كه تولد گل دخترت به خوبي و خوشي برگزار بشه .


مرسی از توجهتون مامان مهبد جون ، من فکر کردم برای چاپ لیبل ها به جایی سفارش دادین ، خیلی عالیه که خودتون پرینت گرفتین .....