آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

تقدیم به همسر مهربانم

1391/3/17 18:19
نویسنده : مامان مرضیه
507 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر مهربانم می خواهم به بهانه فرارسیدن روز پدر و  وسعت عشقی که به تو و ثمره عشقمان آترین عزیز دارم بارها و بارها بگویم همسر بی همتایم ممنون و سپاسگزارم از تو .....

 ممنونم که در تمام مدت با هم بودنمان هیچگاه اجازه ندادی طعم سختی را بچشم و بدانم سختی زندگی چیست  ممنونم که در تمام  روزهای ناب و پر استرس بارداری  و بعد از زایمان که سخت ترین روزهای زندگیم بوید همراهیم کردی و ترسها و دلهره های نهانی و آشکارم را با  عمق وجودت در ک کردی و یاریم نمودی ....

خوش به سعادت  آترین کوچکمان که پدری چون تو دارد . پدری مهربان و عاشق که از روز اول بودنش در رحم مادر، عاشقانه به او عشق ورزیدی و از اولین لحظه دیدارتان دیوانه نگاهش شدی. من و آترینمان عاشقانه دوستت داریم و و به عشق تو زنده ایم .

ما چقدر خوشبختیم که تو را داریم ، تویی که می توانیم در فراز و نشیب های زندگی به شانه های مردانه ات تکیه کنیم و از هیچ چیز نهراسیم . روزت مبارک .........

روزت مبارک عشق اول و آخر من ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)