آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات دخترم آترین

خبرهای خوب و کمی بد بعد از یه غیبت طولانی

1391/6/30 12:59
نویسنده : مامان مرضیه
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان سلام عزیز دلم سلام  نفسم .......

بعد از یه غیبت طولانی برگشتم عزیزکم .... یه مدتی نتونستم به وبلاگت سر بزنم و اونو آپ کنم و واسه این کارم دو تا دلیل موجه دارم گلم .....

اولیش که خبر بدیه ...... دزدیده شدن لپ تاب توسط یه دزد بی رحم و بی مروت که حسابی حالمونو گرفت ..... نمی تونی باور کنی که بخاطر این موضوع چقدر ناراحتم .... فقط و فقط بخاطر عکسها و فیلمهای دوران بارداریم ، نوزادی  و کودکی گلم که همه رو با عشق و علاقه خاصی گرفته بودم تا وقتی بزرگ می شی اونها رو ببینی و لذت ببری ....... چیری رو از دست دادم تجربه های تکرار نشدنیه ، واقعا متاسفم دختر نازنینم ...... تنها فیلم و عکسهایی که دارم تو موبایلهاست که در اسرع وقت می خوام تمام اونها رو برات جمع آوري كنم .......وای خدا یادآوریش هم خیلی نارحتم می کنه .... نمی خوام دیگه بهش فکر کنم ........ فقط آرزو می کنم که بتونیم پیداش کنیم ..... امیدوارم

از اين بابت که این وبلاگ رو برات درست کردم خوشحالم ، حداقل یه مقدار از خاطرات قبل از یک سالگیت رو تو اون ثبت کردم و دست هیچ دزدی به اون نمی رسه ........

نی ني وبلاگ متشکرم .......

راستی مامان باباهای گلی که این مطلب رو می خونن، ازتون خواهش می کنم که عکس و فیلمهای دوران نوزادی و کودکی نی نی هاتونو در منابع مختلف نگهداری کنید تا مشکلی که برای ما پیش اومد براتون اتفاق نیافته ........ نمی دونید چقدر ناراحت كننده ست .......

اما دومين خبر كه خبر خوبي هم  هست و يه مقدار از نارحتيهامون رو كم كرده ،  اینه كه  مدتی بدنبال خریدن خونه بودیم و به یمن قدم مبارک شما گل دختر خوش قدممون موفق شدیم خونه تقریبا دلخواهمون رو پیدا کنیم و بخریم ........

قربون دختر خوش قدمم برم الااااااااااااااااااهههههههههههههيييييييييييييييي

عسلم خيلي حرف واسه گفتن دارم از كارهاي جديدي كه ياد گرفتي از شيرين كاريهات و دلبريهات اما الان فرصت ندارم ........ در اسرع وقت انجامش مي دم نازنينم .......

آخيشش

گذاشتن مطلب جديد چه لذتي داره ....... وابستگي من به وبلاگ دخترم باور نكردنيه..... مثل يه آدمي كه يه چيزي گم كرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

شیما
30 شهریور 91 14:19
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم بابت لپ تاپ وخیلی تبریک می گم بابت خونه جدید..
آترین جونو ببوس






متشکرم از توجهتون عزیزم
مامان رادین
30 شهریور 91 14:20
وای چه بد همه عکسها و فیلمها چه بد
چه خوب که من جای شما نیستم
راستی منزل نو مبارک


ممنونم دوست خوبم
سپیده
30 شهریور 91 14:47
سلام خانمی. خوبی؟ اترین جون چطوره ؟ مرسی که بهم سر می زنی. www.koodakeman91.niniweblog.com
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:34
سلام خانمی
خیلی بابت دزدیده شدن لب تابتون متاسفم و مهمتر همه اون خاطرات قشنگ کاشکی دزد با انصافی باشه و اونو برگردونه

اما خرید خونه یک قدم خیلی خیلی خوب و عالی بود ... مبارکتون باشه و امیدورام براتون خوش آستونه باشه




مرسی گلم دوستون دارم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:34
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)






پیشاپیش تولدتون مبارک
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 13:02
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
ارغوان
5 مهر 91 10:13
برای آترین کوچولو
مامان زهرا
5 مهر 91 12:17
سلام و سلام با چند پست جدید بروز شدیم منتظر دیدن شما هستیم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:54
دوستای گلم عیدتون مبارک 6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید مرسی از همراهی تون 07/07/1391.
خاله ریحانه
13 مهر 91 11:00
سلام امیدوارم لپ تاپ پیدا بشه و همیشه تو زندگی تون اتفاقات خوب خوب مثل خرید خونه رو تجربه کنید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:58
دوست خوبم سلام اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم ) دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم ) پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید دوستتون دارم یک عالمه
سپیده
15 مهر 91 18:32
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 11:29
خصوصی دارید
مامان زهرا
27 مهر 91 11:40
دوست گلم با پست های 33 تا 36 بروزیم خوشحال میشم سر بزنید
مامان زهرا
10 آبان 91 11:40
دوست گلم با سه تا پست 37-38-39 بروزیم
وانیا باستان پور
9 آذر 91 20:11
عریرم خوشحال میشم لینکم کنی و دوستای خوبی برا هم بشیم


حتما عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:11
دوست گلم با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم
خاله ریحانه
21 آذر 91 16:47
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 13:10
دوست خوبم با یک شاخه گل توی این روز زیبا 12/12/12 بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.