آترین جون من آترین جون من ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
زندگي شيرين مازندگي شيرين ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه سن داره

خاطرات دخترم آترین

آترین شبها تو تخت خودش می خوابه

1392/2/17 16:35
نویسنده : مامان مرضیه
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام گل دخترم ، عزیزترینم ............

 

امروز که این پست رو برات می ذارم نزدیک به ١٠ روزی هست که دیگه شبها توی تخت خودت می خوابی و حسابی بهش عادت کردی ...........

بابت این کار به خودم تبریک می گم ........... می دونی منم به بودنت کنار خودم عادت کرده بودم اما چون می دونستم که این با هم بودن نه به صلاح منه و نه شما .......... به خودم جرات دادم  و کم کم به تخت و اتاق خودت عادتت دادم و خدا رو شکر خیلی راحت با این موضوع کنار اومدی و پذیرفتی ......... البته یک هفته ای رو کنار تختت می خوابیدیم تا عادت بکنی ..........

 

دختر نازنینم دیگه بزرگ شده و توی تخت خودش می خوابه .......................

 

دوست دارم بیش از پیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)